kasra music

kasra music

به روز ترین وب سایت دانلود آهنگ های مجاز ایرانی
kasra music

kasra music

به روز ترین وب سایت دانلود آهنگ های مجاز ایرانی

مدیریت وبلاگ شما


آیا یک وبلاگ دارید اما بلد نیستید آن را اداره کنید؟ ما کار شما

را آسان کرده ایم.


ما فقط با 30.000 تومان ماهانه وبلاگ شما را اداره میکنیم. شما می توانید با ایمیلی که به شما داده می شود، با ما در ارتباط باشید و هر بخشی که دوست دارید به وبلاگتان اضافه یا کم کنید.
شرط ها
1- داشتن وبلاگ با سیستم وبلاگدهی بلاگ اسکای
2- اگر وبلاگی دارید که مطالبی در آن قرار داده اید، ما می توانیم از ادامه آن را اداره کنیم.

3- اگر وبلاگ شما به هم خورد و یا اشکالی (به شرطی که از طرف ما باشد) به وجود بیاید، هزینه به شما پس داده می شود.
4- پایه ی قیمت ماهانه 30.000 تومان می باشد. بسته به فعالیت وبلاگ شما، مبلغ افزایش پیدا می کند. مثلا اگر وبلاگ شما فعالیت خاصی نداشته باشد، ماهیانه 30.000 تومان هزینه اداره وبلاگ می شود. ولی اگر وبلاگ شما مثلا وبلاگ دانلود فیلم ها و سریال های جدید باشد و هر روز مطالبی به ان اضافه شود، مبلغ بیشتر می شود.
5- قالب هایی که برای وبلاگ شما قرار میگیرد، به سلیقه شما است. شما می توانید از بین حدود 200 قالب رایگان، یکی را انتخاب کنید. برای هر موضوعی که برای وبلاگ خود انتخاب می کنید، حداقل 3 قالب مخصوص آن وجود دارد.
6- در صورتی که آمار وبلاگ شما بالا رفت و در صفحه های اول  گوگل قرار گرفتید، ما می توانیم برای وبلاگ شما سفارش تبلیغ بگیریم و در وبلاگ شما تبلیغ سایت ها و وبلاگ های دیگر را قرار دهیم. اما نصف مبلغ دریافتی برای قرار گرفتن تبلیغ در وبلاگ شما که از سایت ها و وبلاگ های دیگر گرفته می شود، برای ما فرستاده می شود.
چرا ما را انتخاب کنید؟
1- ما تمام فوت و فن های بلاگ اسکای از جمله قرار دادن لوگوی مخصوص و با انتخاب شما و... را می دانیم و امکانات وبلاگ شما را به یک سایت تبدیل می کنیم.
2- امکاناتی که ما برای شما ایجاد می کنیم شامل: قرار دادن اسلایدر تصاویر، گالری عکس مخصوص، ابزار آمار بازدید، ابزار اوقات شرعی، ابزار وضعیت آب و هوا، ابزار بالابر (هدایت به بالا) و... که به صورت رایگان می باشد.
3- ما می توانیم برنامه ای بر روی وبلاگ شما نصب کنیم که روزانه 200 نفر الی 300 نفر به بازدید کنندگان شما اضافه کند که این باعث می شود در صفحات اول گوگل و در موقعیت خوبی قرار بگیرید و سفارش تبلیغ هم (همان طور که در بالا گفته شد) به شما داده می شود. بر خلاف دیگر خدمات ما، این برنامه هزینه جداگانه ای دارد که مبلغ ماهانه 10.000 تومان می باشد. اگر می خواهید، میتوانیم کاری بکنیم که بازدیدکنندگان روزانه شما از300 نفر هم بیشتر شود که بر اساس میزان بالا رفتن آن، هزینه افزایش پیدا می کند.
4- ما می توانیم آدرس وبلاگ شما را با مبلغ بسیار ناچیز به ir. یا com. و یا net. تبدیل کنیم و آن را اداره کنیم.

مطمئن باشید از انتخاب ما پشیمان نمی شوید.

نظرات 1 + ارسال نظر
پارسا دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 20:31

واقعا عالیه خیلی خوب اداره می کنید.

ادعا نمی کنیم بهترین هستیم، اما خوش حالیم که بهترین ها ما را انتخاب کردن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.