kasra music

kasra music

به روز ترین وب سایت دانلود آهنگ های مجاز ایرانی
kasra music

kasra music

به روز ترین وب سایت دانلود آهنگ های مجاز ایرانی

درباره ی من

«به نام خدا»

زندگی نامه ی من

من کسرا فضلی هستم. 15 سالم هست و در تهران به دنیا اومدم. من از وقتی دو سالم بود، سطل زباله رو بر می گردوندم و شروع میکردم به تنبک زدن!!

بعد از مدتی پدر بزرگم که با همه ی ساز ها آشنایی داشت، متوجه شد که من در زدن تنبک استعداد دارم. چیزی نگذشت که پدر بزرگم برام یک تنبک خرید و منم شروع کردم به تنبک زدن و آواز خوندن. الان وقتی که فیلم های 2 سالگیم رو میبینم، متوجه میشم که من تمام نت ها و ضربه ها رو بر روی تنبک کاملا درست میزدم!!!!

وقتی 6 سالم شد و به کلاس اول رفتم، منو به کلاس موسیقی فرستادند. استاد من آقای بنی حسینی بود. هر کس برای این که در آموزشگاه ها بتونه ساز بزنه، اول باید به کلاس ارف بره تا با ساز ها آشنا بشه. مثل پیش دبستانی. من برای یه مدت کوتاهی به کلاس ارف رفتم ولی این کلاس رو دوست نداشتم . وقتی مادرم دید که من هیچ علاقه ای به کلاس ارف ندارم و میخوام از این کلاس بیرون بیام، منو به کلاس تنبک فرستاد تا یک تست کوچیک ازم گرفته بشه و اگه در این تست موفق میشدم، میتونستم بدون این که کلاس ارف رو بگذرونم به کلاس تنبک برم.

وقتی ازم تست رو گرفتن، آقای بنی حسینی گفت که من اون قدر استعداد دارم که میتونم بدون گذروندن کلاس ارف به کلاس تنبک برم و بالاخره من تونستم بدون گذروندن کلاس ارف، به کلاس تنبک برم. بعد از این که 2 سال به کلاس تنبک رفتم، آقای بنی حسینی به مادرم گفت که من چون خیلی استعداد دارم، حیف است که یک ساز ملودی دار نزنم. من هم پیانو رو انتخاب کردم. مادرم هم بدون این که در انتخاب ساز جدیدم دخالت کنه و منو به انتخاب این ساز مجبور کنه، منو به کلاس پیانو فرستاد. من یک سال پیانو و تنبک رو با هم رفتم و بعد از این که 3سال تنبک رفتم، آقای بنی حسینی گفت که من تنبک رو تموم کردم.

اولین استاد پیانوی من، خانم ایلچی بود که به مدت 1 سال با ایشون پیانو کار می کردم. بعد از یک سال، خانم ایلچی از آموزشگاه من رفت و به جای ایشون خانم مهدی زاده اومدند. من به مدت 4 سال با خانم مهدی زاده کار کردم. مادرم منو همیشه چه تابستون و چه زمستون به کلاس پیانو میبرد. اما من برای این که یک مقدار به خودم استراحت بدم، از آموزشگاه به مدت 2 هفته اجازه ی استراحت گرفتم. بعد از 2 هفته به جای خانم مهدی زاده در آموزشگاه خانم بهمن زاده اومدند که در حال حاضر من با ایشون کار میکنم.

کنسرت های من:

فرهنگسرای ارس باران - سازمان کمک به معلولین رعد - آموزشگاه ماهور - آموزشگاه نیکاهنگ

سازهای من:

تنبک - پیانو (سازهای اصلی و حرفه ای)

دیگر سازهای کوبه ای مانند دف،دایره،ناقارای آذری و... (سازهای غیر حرفه ای)


من از حمایت پدر، مادر و پدر بزرگ عزیزم که در تمام مراحل پیشرفت موسیقی

مرا یاری کردند، سپاس گزاری می کنم.

نظرات 5 + ارسال نظر
Darya دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 17:40


عــــــالــــــی بـــــود

ممنون

یه نفر یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 16:14

خوب بود

پلنگ یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 16:05

عــــــالــــــی

ممنون از شما پلنگ عزیز

اژدها یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 16:04

عالی بود. اصلا به نظر نمیاد این قدر هنرمند باشی

ممنون که نظر دادید

من یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 15:45

عالی بود. ممنون

ممنون از شما که زندگی نامه ی منو خوندید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.